Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SKÖNT

Aah  va skönt det känns att nästan va klar med lägenheten!
Ska bara dit på lördag och fixa en grej & dammsuga & torka golven sen är de klart. :)
Tur att jag gjorde dom jobbigaste grejerna innan, annars hade det tagit massa timmar.

Nu sover Hugo, sen ska min mor skjutsa oss och fixa en grej.
Sen ska jag bara va hemma & fixa.
Känns så skönt nu att snart kan jag koncentrera mig på bara den här lägenheten :)
Dom föregående dagarna har jag funderat & gruvat mig inför städningen på stormyren..

Imorgon ska vi ner på stan och kika lite, jag, Ronny & Hugo.
Bara ta en dag och gå runt och titta, kanske handla ;) , och bara mysa,
var längesen sist.
Får ju pengar imorgon :D
Har inte fått flyttavgiften på bredbandet än, så det betalar vi nästa månad.
Annars hade det ju varit med på själva bredbandsräkningen nu.
Sen är det lite smågrejer som ska betalas,
och ta ut lite paket, varav ett är presenter som Hugo ska få på sin födelsedag! :)

Carola frågade idag vad hon ska köpa till Hugo, det är ju så svårt att veta, är så många som frågar. :S
Köp nåt bara, Hugo tycker allt är kul. :)

Carola skulle iaf köpa en bob eller pulka, så vi kan leka massor när den hemska snön kommer.
Är ju en bra backe här bredvid, där åkte jag för typ 4 år sen när jag var full haha, men det är ju kul :D

Mamma skulle köpa en sån där Bobbycar tror jag, & en leksaksdator så Hugo kan leka med den istället för att leka med våran :P
Och sen lite smågrejer.

Tur att han har ett eget rum nu iaf så allt får plats :D

Och det är såå skönt! Han sover ca 20-8 varje natt, förut vaknade han flera gånger varje natt och då vaknade jag också, och sen vaknade han mellan 6-7 och ville upp.
Men inte nu :D

Aja måste gå, puss


Kommentarer
Postat av: frida

gud så skönt att nästan vara klar med städningen. ska bli kul att se hur ni bor nu. vilken skillnad på hugos sovtider. Jätte skönt för er allihopa att han sover bätter nu. och snart är det dax för kalas..gud så kul

2008-10-23 @ 15:12:17
URL: http://frudernmar.blogspot.com
Postat av: Helen

sv: oki va ska ni ha för den då???? oj så många:)hihi.puss

2008-10-23 @ 16:41:21
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback