Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Städa städa

Nu är vi äntligen klara i gamla lägenheten!
HOPPAS verkligen att det inte blir ombesiktning, då blir jag fan riktigt sur. :P
Men det borde de inte bli, jag är noga när jag städar ^^

Sen har vi handlat lite, fixat hemma, burit ut lite skit till förrådet,
nu ska jag in på halebop.se och fylla på mobilen.
Det vart helt slut på kortet idag.
Så Marlene det var därför jag inte svarade på ditt sms.

För övrigt så är jag festsugen :S
Ska nog ta mig nåt glas vitt ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

Tack =D

okej vad coolt, visst e dom fina?? =)

jaa vi måste absolut ses nån dag :D..

Kraaam <3

2008-10-25 @ 17:12:30
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Postat av: marlene

sv: ja mobilen e en sak men när det ringer på hem telen... grrrrr. jag kom precis hem från jobbet å hällt upp ett glas rött:D puss

2008-10-25 @ 21:50:31
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback