Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tv

Sitter och tittar på Roomservice just nu, sen blir det Greys Anatomy, vet inte om det stavas så men :P

Marlene & Lias var hit en sväng på eftermiddagen idag :)
Våra söner är så söta, dom var på väg att "bråka" om vem som skulle ha en lastbil :P
Och sen bet Lias Hugo i fingret, hihi det gick ju bra, Hugo vart bara lite rädd & förvånad tror jag,
han är inte såå van med andra barn än,, man har ju inte tid att umgås så jätteofta med vänner och deras barn tyvärr.

Jag har så ont i ryggen,, det är fan hårt att flytta & städa.
Imorgon ska Ronny följa & städa på stormyren, så det kommer nog gå fort,,
jag, Carola & Ronny städar,
Hugo får va där och krypa runt och ropa i dom ekande rummen, det tycker han är så skoj :)
jag struntar i vad grannarna tycker :P Jag bor inte där längre så ;P
på Måndag ska den besiktas, och jag hoppas det går bra så jag är av med lägenheten där sen.

Mora strand var hit idag igen iaf och bytte kran, så nu funkar tvättmaskinen.
Brandvarnare satt dom upp också, har inte funnits nån här på flera år tydligen, fanns inte ens hål i taket där den ska sitta. :P

Puss så länge, får se om jag skriver mer ikväll.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback