Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ännu ett irritationsobjekt

Varför ska endel människor ALLTID skylla allt på andra? Kan dom inte stå för det dom har gjort själva?
Jag blir så jävla trött på folk, varför ska alla alltid skylla på mig? Och bara tjafsa så fort man säger nåt?
Vad är problemet liksom, kan dom inte fatta att jag också kan ha rätt?
Nej i detta land får man tydligen inte säga nånting utan att få skit tillbaka.
Fast vi har yttrandefrihet i Sverige.

Jag säger inte ens elaka grejer, ibland vill jag bara väl, men det fattar dom verkligen inte.
Jag ska sluta va snäll, jag ska bli en riktig bitch tillbaka mot dom som är så mot mig.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback