Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Arg & glad

Fy fan vad arg jag var ett tag,,
jävla dammsugarskit har sitt eget liv, usch finns det nåt värre när man ska dammsuga och har bråttom?!
Jag kommer slå sönder den där jävla dammsugaren en vacker dag. :P

Det stod att  det skulle ta en timme å besikta,, mm visst, det tog 5 min,,
jag har inte varit med på en förbesiktning förr så jag visste ju ingenting vad dom skulle kolla å så. :P

Aja nu är det gjort och allt var så bra så :)

Han sa ingenting om våra målade väggar, fina färger tyckte han. :P

Så det känns väldigt skönt. Så vi inte behöver betala massor hehe.
Det är dyrt nog att flytta ändå, flytten av bredbandet kostar ju typ 600 kr,, och adressändringen ca 400..
sen är det alltid nåt man vill köpa. :P

Snart kommer mammsen och hämtar sina ljus och säger hej. :)

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Adressändringen kostar väl inget om man går in på skattekontoret och gör det...

Jag har då aldrig betalat för nått sånt...

2008-09-09 @ 14:49:09

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback