Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bajs

Det luktar äckligt här, bajs.
Min son är klar för att byta blöja. :P

Så jobbig natt det har varit, jag lade mig 22.30, kunde inte sova, så jag somnade väl typ 00.30,,sen vaknar Hugo flera gånger och skriker rakt ut, helt otröstlig. Så vid 3 fick han välling så att han kanske blev lugn,,
han brukar aldrig vakna och vilja äta mitt i natten, så jag tror det är tänderna som vanligt som gör ont på han.
Han somnade iallafall om efter han fått välling, men då skulle Ronny upp 4 så jag kunde inte sova på nån timme där..
Hugo sov ända till 08.00 sen som tur var,, men fan va jobbigt det är när man inte får sova hela natten utan störningar..
Det ska bli såå skönt när Hugo får eget rum, jag vaknar ju varje natt av hans ljud som han råkar göra i sömnen,,
förhoppningsvis så funkgerar det bra för både oss och Hugo när vi flyttat.

Idag får vi besök,, pappa & min lillebror Lars skulle hit på förmiddagen,
sen kommer Helen m. familj. :)
Dom ska få låna Hugo´s första bilstol,, bra de, den står bara i vägen här just nu. :P

Jaja, puss

Kommentarer
Postat av: frida

jasså sover hugo inne hos er. Leon har sovit i sitt rum sen han var 2.5 månad. vaknade av minsta lilla ljud han gjorde så när började sova hela nätterna så fick han eget. Han har oxå ont av sina tänder och skriker rekt ut på nätterna men han vaknar inte utan somnar om. men det är lite jobbigt att få sin sömn störd.

2008-09-10 @ 09:55:24
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: jessica

SV:

Jahaaa, okej, men jag tycker inte att det ska kosta det heller :/



Jaa har du nåt tips?? Vill bli frisk ;(

Vill ju att ni kommer!!

<3

2008-09-10 @ 11:57:48
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback