Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bajsa ner dig

Fan va störd jag blir.
Han skulle inte dricka på jättelänge efter misshandeln, och nu är han ute ändå, och jag sa åt han att unte umgås med folk som blir cpfulla och bara är ligister. Men ändå så gör han det.
Jävla fittfan, jag blir så arg.
Nåt mer måste tydligen hända innan han kan fatta,
han tänker inte ett dugg på sin son när han ska supa.
Då har han bara öÖÖLLL i huvudet.
Fan jag ska aldrig mer bli tillsammans med en som bara har supit i sitt liv. är så trött på sånt,
finns det inga mogna killar nånstans?
Åååh.
Och jag är hundra procent säker på att det inte kommer hålla så många år till mellan oss,
det säger han också,, så då är det väl lika bra att avsluta det snart. Eller?!..
Är liksom inge kul å va tillsammans med nån som vet säkert att vi inte kommer va tillsammans i många år till.
Orkar inte mer,, suck.


Kommentarer
Postat av: Me

Ja, dumpa nu och gå ut i livet som en stolt kvinna.

2008-09-27 @ 20:19:46
Postat av: marlene

du vet att du kan höra av dig gumman, fastän vi inte pratar ofta så finns jag här.puss

2008-09-27 @ 20:48:00
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: jessica

Men åååh.. Jag förstår dig, vi har ju kännt ronny ett bra tag och ola har ju kännt han sen mopedåldern, jag trodde han skulle bli bättre om jag ska vara ärlig..och jag hoppas att han ändrar på sig och måste börja inser att han kan faktiskt förlora sin familj..ååh imorgon så kan vi sitta och prata hela dagen och gå och prata när vi shoppar.. :) <3

2008-09-28 @ 08:59:22
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Rosie

Men va faan nu får Ronny fan ta och ge sig! Har du sagt till honom att han kan förlora er om han fortsätter såhär? Btw, sorry om jag inte har kommenterat så mycket på sistonde. Är i Mantorp just nu så jag har inte suttit så mycket på bloggen överhuvudtaget.. Men ska skärpa mig när jag kommer till Stlhm igen.. Loovar- Saknar dig som fan gumman. :(

Love you <3

2008-09-28 @ 17:14:47
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback