Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besviken :(

Näe Ronny hade annat för sig, så jag får va ensam IGEN.

Jag blir så besviken.

Alla tycker att " nej men Nina klarar sig väl bra själv",, but guess what?!
Jag är inte så jävla stark jämt, ibland klarar jag inte av att va ensam.
Och vid dom tillfällena har jag verkligen ingen som ställer upp.
Jag vet att folk har sina egna liv och har saker att göra,
men jag då? Ska inte jag va en av deras vänner?
Kan ingen ta sig tid för mig nån gång?
Det trodde jag att man gjorde för varandra när man är vänner,,
Folk säger att jag ska höra av mig när jag behöver prata,,
men varför kan ingen bara fråga mig hur jag mår eller nåt..?
Ett litet sms skulle va så uppskattat!
Jag är liksom inte en person som ringer och säger" hej jag mår dåligt."
Men jag har alltid klarat mig bäst själv, så det är väl lika bra att jag fortsätter så.


Tur att jag har Hugo, han är då min bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Rosie

Det är verkligen inte kul att sitta i sthlm och läsa allt det här. :/ Hade jag vart i Mora hade jag redan varit hos dig.

Jag känner mig så hjälplös! Vill men kan inte. :(

2008-09-19 @ 11:23:16
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad har hänt? :S

BEhöver du hjälp med nåt så ring hun! <3

2008-09-19 @ 11:32:58
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jobbigt om du inte ens har din pojkvän som stöttar.. :( Stackare! Men du kanske borde säga till dina vänner; jag mår inte bra idag!! Så de får bry sig lite.. men sånt där är jobbigt, jag är likadan! Antingen skriver man av sig på bloggen eller så mår man bara dåligt i sin ensamhet :( Men min Anders finns iaf alltid där och ställer upp, som tur är.. annars hade jag gått under för längesen! Ta hand om dig.. Kram!

2008-09-19 @ 14:43:53
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: marlene

men lilla gummsan, det e juh bara att du hör av dig, jag har inga pengar på min mobil, så jag kan inte skicka nå sms, skriver juh här varje dag iallafall=) puss på dig vännen

2008-09-19 @ 20:16:50
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback