Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busy woman :P

Haft fullt upp hela dagen,,
handlat me mamma, städat badrummet, och massa annat,,
har inte direkt haft lust att skriva så mycket idag heller, har inget speciellt jag känner att jag vill dela med mig av.

Ska väl va hemma och pyssla lite resten av dagen,, har ju faktiskt massor att göra innan flytten,, och så vill jag gärna hinna göra andra saker än att bara rensa grejer, packa & städa..

Imorgon är älsklingen ledig, det ska bli skönt.

Får se om vi ska till Jessica & Ola imorgon, men jag ska då inte va full,, Hugo kommer hem tidigt på Lördag och med tanke på hur bakis jag blir även fast jag bara dricker nån öl så,, nja,,
Fast jag vet inte ens om vi har råd att köpa nå alkohol..

Fick paketet med Hugo´s får ulls tossor idag,, jättesöta är dom. Kan lägga ut en bild sen.

Aja,, byebye..

Kommentarer
Postat av: marlene

har oxå haft fullt upp hela dagen:P imorgon ska man göra massa med, :P måste ses någon dag gumman, nu ahr det gått för lång tid igen:( känns inge bra då. puss

2008-09-18 @ 23:57:10
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback