Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

............

Nu börjar jag bli sådär trött som jag är varje morgon,,
snart hoppas jag att Ronny går upp så jag kan få sova en timme så jag orkar va vaken tills ikväll,,
är faktiskt lite jobbigt dom här dagarna när Ronny slutar så sent,, om jag är skittrött och jag vet att jag inte kommer få nån avlastning så blir jag ännu tröttare hehe.
När han jobbar morgon så vet jag ju att OM jag skulle bli sådär koma trött eller må dåligt på eftermiddagen så kan ju Ronny ta hand om Hugo..
Men jag önskar då att jag skulle kunna va vaken jämt haha, kanske sova 4 timmar eller nåt på natten och sen va superpigg heela dagen. :D


Jag tänker på Marlene & Lias, stackare, men tur att det gick bra.
Barn tål mycket mer än vad man tror.
Och man är ingen värdelös mamma alls, olyckor händer och man kan inte ha koll över dom jämt.

Det har jag märkt av egna erfarenheter det här året..
Love you!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback