Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gratis!

Tänkte ju gå ner till mammas jobb, men vi sket i det idag. Istället hämtade hon oss och vi följde med ut till Selja,
har varit där i några timmar,, hjälpte henne lite att kolla igenom kartonger,, hon har ju massor av grejer kvar i kartonger sen hon flyttade tillbaka till Hans,, dom har dubbelt av allt liksom..
Men det var lite svårt, Hugo var lite mammig.

Kom nyss hem, och mora strand har tydligen varit här och fixat skafferidörrarna,, undrar om Tic smet ut när dom gick in hit? HAHA. Tic smiter nästan jämt ut nu när man öppnar dörren, hon är såå jobbigt!
Men men, jag vet inte riktigt hur jag ska göra, våran lilla flicka.

Fick papper från halebop också, så nu har jag bytt till det nya kontantkortet eller va dom kalla de,,
jag har samma simkort och nummer och allt, det är typ kostnaderna som är annorlunda, och man behöver bara fylla på för 200 för att få gratis sms, förut var det ju 300 ett tag..
Det räcker även att fylla på för 50 kr / månad om man vill,,
det verkade lite bättre än förut.
Helt gratis också,, och om man fixade det nu så fick man gratis sms tills den sista september.
Tur att jag inte har hunnit fylla på mobben då, för nu behöver jag ju inte det. ;D
Men jag har typ inga pengar att ringa för, skickar bara gratis sms.
Så, mina vänner, jag kan inte ringa er, jag kan bara skicka sms. Så ni vet.



Kommentarer
Postat av: FINA

Haha nee, tror ingen vill det ;) haft en bra dag?

2008-09-01 @ 17:10:32
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: Emelie Brottare

ÅÅhhh, vilken nöt jag är, fick papper om det, men jag orkade inte titta på dem utan tänkte att jag har ju halebop och slängde de, hur dum får man bli?

2008-09-01 @ 22:31:39
URL: http://emeliepernille.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback