Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemma igen :)

Usch va trött man blir när man har varit ute & flängt runt hela dan,, massa frisk luft. :P
Åkte till flygplatsen 9 imorse,, kom hem för typ en timme sen.
Ronny har redan åkt till Färnäs, skulle skruva bil å dricka öl.
Jag ska bara va hemma å slöa,,
Kanske ska till Borlänge med Jessica på Måndag, vore skitkul om det blev av! :D
Hoppas jag hinner få presentkortet från Gratisbio så jag kan shoppa med gott samvete hehe.

Nej nu ska jag pussa på Hugo.
Skriver väl mer sen.

 Sötisen imorse
 Moi..
 Mammas älskling
 Vart inte så många bilder på själva folkracen, men här är lillebror
Mattias i den orange/gråa saaben..

 Ronny käkar hamburgare :P
 Han somnade :)
 Mätt & belåten :) Lillebror står där bakom i svart jacka :P
 Min mor (som stod i kiosken) och min son ♥

Sen var de inga fler :P

Kommentarer
Postat av: jess

jaaa jag tycker att det ska bli av! :) hihi,, Vore skitkul!

Hihi, gulliga öronkåpor(stavning) Tyckte han att det var skumt att ha på sig dom? kram

2008-09-27 @ 16:46:16
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback