Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hungrig&Trött

Kom nyss hem,, håller på å kokar ris, ska äta kyckling, ris & beasås idag,,
Usch va tråkigt det känns nu när Anki inte är i närheten nå mer :(
Det är som om nåt fattas liksom, jättetomt,,
jaja, bara vi får veta lite om när vi får flytta å så nu så ska jag planera in en resa ner till henne. :)

Ronny har fått löneförhöjning hihi, så jag kommer ha råd iaf :)

Usch va trött jag är, jag känner mig lite bakis än idag,,
undrar hur många promille jag hade i kroppen i natten till Söndagen..

Ont i ryggen har jag också, och magen, och överallt,,
det är hårt att ligga och spy en hel dag haha.
Och träningsvärk har jag!
Hade ju mina höga stövlar på mig i Lördags, och dom har jag inte haft på ett tag,,
Jag ramlade och skrapade upp knät, det gör jag alltid när jag är full,, har världens ärrigaste fulaste ben hehe,,
Men jag är då glad över att jag inte bröt foten eller nåt eftersom jag hade 9 cm klack på skorna..

Nej nu ska jag kolla riset,,
Puss


Kommentarer
Postat av: marlene

du har blivit nominerad i min blogg=) http://marlene1983.blogg.se/2008/september/i-3-your-blog.html#comment

2008-09-15 @ 19:55:15
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: mickan

Ronny har fått löneförhöjning hihi, så jag kommer ha råd iaf :)



Öh, det är väl han som kommer ha råd då det är ju hans lön.

2008-09-15 @ 20:28:22
Postat av: Rosie

Holy Crap! 9 cm klack? O.o

Jag skulle inte ens klara av att gå i dom haha.

2008-09-15 @ 23:21:29
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback