Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jag vet inte..

Jag är trött. Men det är lite tidigt att lägga sig nu, då kommer jag väl va pigg när Ronny kommer hem, för jag kommer garanterat vakna så fort han sätter in nyckeln i låset, det gör jag jämt.
Haha det är så kul att höra när han har varit ute och är full, man verkligen hör hur många gånger han försöker pricka in nyckeln i hålet. :P

Nej jag ska laga lite mat till han,, jag åt rester från igår.. och han måste ju få lite mat i sig när han har varit duktig och slitit hela dagen. :)

Jag är sugen på att se på film,, men då kommer ju klockan bli nästan 23 ändå,, :P
Jag lyckas fan aldrig lägga mig i tid haha.




Kommentarer
Postat av: FINA

OKej, vad vill du plugga då? =)

2008-09-02 @ 22:35:25
URL: http://hellofina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback