Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaha

Snart är klockan tolv och Ronny har inte kommit hem än..
Nu går jag och lägger mig, jag kommer inte kunna sova, men orka sitta  här och vänta.
Kommer han inte innan tolv så.. då får han höra en arg/besviken Nina, igen.

Fick en fråga i en kommentar, men hon lämnade ingen bloggadress eller giltig mail, så jag svarar här och får väl hoppas att hon läser det..
Svar till Lina: Nej det har han inte..


God natt på er.
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

hej gumman, du verkar ha det lite jobbigt, förlåt om jag inte hör av mig men jag har fan mer fullt upp här än hemma:P hinner inte med något alls:P du vet att det bara e å ringa om det e nåt, jag har inga pengar på mobilen heller:( ta hand om dig gumman. love u! puss

2008-09-07 @ 09:42:17
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Alltså jag fattar inte hur Ronny bara kan göra så mot dig och Hugo! You have to tell hem what you need. There is something wrong with this computer, so i can not write ['; haha. I will comment more later whaen the computer i fixed. I miss you. \3 thats a heart. strange..

2008-09-07 @ 12:12:18
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback