Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mmm

Jag, Hugo & syrran gick på Kappahl och hittade en jacka & täckbyxor som jag lade undan till Hugo,
ska ta ut det imorgon. Sen ner på leksaksaffären och hittade sängkläder till Hugo´s säng, halva priset så de lade jag också undan. :)
Har beställt ett sött örngott till Hugo också, på presentmarknaden.se.


Fint va? :)


Föresten, på willys står det 2 killar och säljer abbonemang för telia.
Fan va dryga dom var, dom haffade mig & syrran och nästan tvingade på oss abbonemang.
Jag sa att vi ska inte ha nåt. Och han vart skitsur och sa" såg du inte vad jag skrev eller?",, han typ jämförde vad det skulle kosta med abbonemang och vad jag har nu.
Då tröttna jag och sa att jag har betalningsanmärkningar.
Annars kommer man fan inte ifrån såna där.
Jobbiga försäljare. :P

Nu ska jag pussa på min son.
Sen laga mat.
tack & hej


Kommentarer
Postat av: marlene

det va jätte sött=)

ja dom e skit dryga dom jävlarna:P

2008-09-24 @ 20:28:14
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback