Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Öööh



Svar: Öö okej, vad är du för nisse då som tror att du har rätt?
Jag skriver väl vad jag vill, jag har inte MVG i svenska, men folk som är lite mänskliga och förstår logiken i det förstår hur jag menar..
Eller alla ni andra läsare, trodde ni att jag var en elak människa som njuter av att se barn lida??
Det tror jag faktiskt inte, jag har barn själv och klarar knappt av att höra nåt hemskt om ett barn,,
och det förstår nog dom flesta..

Men men endel människor älskar att rätta folk som inte är perfekta, men jag tror knappast du är perfekt heller..




Kommentarer
Postat av: jess

VA?? :S



2008-09-11 @ 20:02:59
URL: http://jessansegna,blogg.se
Postat av: frida

folk som inte mår bra letar fel. De ska alltid klaga på allt o alla.

2008-09-11 @ 20:16:38
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Nån

Men jag skrev väl knappast nedvärderande eller elakt. Jag ville bara vara snäll..sorry så mycket!

2008-09-11 @ 21:26:29
Postat av: Nån

Och jag kan verkligen inte allt...långt ifrån. Jag ville bara vara snäll.

2008-09-11 @ 21:44:24

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback