Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oooh så fint :)

Vi var och tittade på lägenheten idag, åå den är jättefin!
Jag tackade ja till den innan vi ens hade tittat på den, jag menar, lägenheterna får ju inte se allt förjävliga ut iallafall så.
Men idag var jag, mamma, syrran & Hugo och tittade, vi har gräsmatta/uteplats både på fram och baksidan,
2 förråd (kan behövas haha) , och det är nytapetserat och tapetarna är verkligen i min smak,
det var fan stora rum, jag vart lite förvånad. Men det är ju nice. :D
Och vi får flytta in redan 1 oktober om vi vill! :)

Sade upp lägenheten här idag, den ska förbesiktas på Tisdag, sen läggs den ut på internet.
Så om nån kan flytta hit tidigare, så flyttar vi dit tidigare. :)
Jag hoppas!
MEN det får vi inte reda på förräns i slutet på september, så då blir det liite tajt om vi ska flytta 1 oktober..
Men vi får se.

Jag är iallafall skitglad, allt känns så bra just nu! Jag älskar mitt liv :)


Känner för att umgås med nån nån dag, men vem?
Alla är säkert upptagna : /

Nu ska jag äta, köpte grillad kyckling idag med, I love it!


Kommentarer
Postat av: Lola

Tja!



Vad går hyran på lägenheten ni har nu ? Var ligger den ? Vilken våning? ;) KRAM

2008-09-03 @ 18:23:04
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Carro

Shit va ni flyttar gumman..haha

Men jag är jätte glad över att ni fick 3-an..de behöver ni..=D GU så kul..=D va är de för hyra på den då? Miss you! pusspuss<3<3<3

2008-09-04 @ 01:06:16

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback