Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ringa samtal...

Hej hej,,
ny dag nya tag..
måste ringa en optiker idag, hade ju läsglasögon när jag var liten, och jag tror att jag behöver det igen,,
får huvudvärk hela tiden och jag kan knappt läsa..
vad kostar det att kolla synen egentligen? Hoppas att det inte är så dyrt.

Sen måste jag ringa tandläkaren,, har inte varit dit på 3 år,, har aldrig haft hål i tänderna, men nu funderar jag på om jag fått det,, hur vet man om man har hål?
Jag har inge ont eller så, men ibland ilar det och så om jag känner med tungan så känns det som ett hack/hål typ.
Jag hoppas att det inte är nå hål, fan har inte råd me nå såna utgifter nu när vi ska flytta & massa..
Det är ju inte billigt direkt..

Nu ska jag ta en snabbdusch, sen äta frukost..
puss

Kommentarer
Postat av: frida

vissa optiker har gratis syntest men då måste du köpa glasögon hos dem. annars är det några hundralappar..iaf här hos oss.

2008-09-17 @ 07:43:26
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

sv: fick åka in med honom inatt igen men det gick bra ändå tillsist. ja säg åt hon å slänga blomjäveln, min åker ut idag:P puss

2008-09-17 @ 08:32:54
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback