Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Samla&Få

Jag har samlat ean koder från Sempers barnmatsburkar nu sen Hugo var 6 månader,,
jag har hela tiden tänkt samla tills jag har 100 p så jag kan välja Sack´n Seat..

Men nu när jag har kommit upp i dom poängen så vet jag inte alls vad jag ska välja haha.
Jag har behövt en Sacn´n Seat flera gånger hittills, hos mamma & så där dom inte har en barnstol i köket..
Men nu funderar jag om jag kommer ha användning för den ändå?
Eller om jag ska sälja koderna på tradera.. Det är lite efterfrågat på dom på tradera har jag sett..

*beslutsångest*.. som vanligt.. :S

 


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag röstar på sack n seat. Det KAN ju behövas. ;)

2008-09-09 @ 22:33:28
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback