Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stimmig Hund

När vi gick och handlade lämnade vi Svipp hemma, undrar hur mycket han ylade/skällde?
Han skällde lite grann när vi kom hem,, men ibland har han varit skitdryg, så det är väldigt svårt att lämna han ensam här i lägenheten,,
Jag vet inte varför han är så, min moster hade han innan oss, så det måste va dom som har uppfostrat han på fel sätt eller nåt..

Aja vår lilla Svipp har inte många år kvar ändå, han är 14 ½ år..
Han har blivit lite smal tycker jag, sådär smal tror jag inte att han var förut,, så det är nog på väg nu..
Hoppas att han somnar in lugnt och skönt iallafall, så han inte blir sjuk och måste avlivas. :(

Nu börjar Miami Inc, det är skoj, men jag har inte tid att titta på tv, : /

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

ja :D

ååå hallonstigen, närmare mig jue :D då kan vi ju snart börja promenera eller nå tillsammans :) vi måste ju börja ses snart tycker jag!

min msn är : ammie[email protected]



Kraaam <3

2008-09-07 @ 18:14:21
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback