Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Störd

Fan va irriterad man kan bli, jag lämnar inte ut några detaljer om våran ekonomi, jag skrev bara att han har fått löneförhöjning,, och bara för det så behöver inte vissa folk anta att jag lever på hans pengar..

Jag får egna pengar varje månad, men vi har gemensam ekonomi, som man faktiskt brukar ha när man är sambos och när man har barn ihop.
Det förstår inte alla, men få behöver dom inte yttra sig heller.


Snart ska jag iaf sova, är trött på allt just nu.
Inge kul alls å blogga heller.
Så idag blir det inga speciellt roliga inlägg,, det brukar väl aldrig va roliga inlägg annars heller, men idag är det botten iaf..

Lingon & Blåbär visningen som jag skulle ha imorgon är inställd också,,

Tack & Hej....




Kommentarer
Postat av: marlene

varför vart lingo å blåbär inställt??? trist när folk ska skriva störda saker när dom inte har en jävla aning om någonting över huvudtaget. puss

2008-09-15 @ 22:17:33
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: frida

men vad faaaan vad folk har problem. avensjuka jävlar eller??? suck

2008-09-16 @ 07:36:59
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback