Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vardagsprodukter

Har läst endel bloggar på sistonde där dom visar sina 'vardagsprodukter'..
Så jag gör det jag med :)

 Rengöring, ansiktsvatten och fuktivande creme,, jättebra enligt mig!
 Jättebra att ha under ögonen, så slipper man ha liika stora ringar haha, fast det är svårt att undgå när man är en sliten mamma .. : /
 Handscrub från Partylite, underbar produkt!! Jag använder den typ 2 ggr/veckan.
Man får världens lenaste händer. :)
 Dagens parfym- Paris Hilton,, och en jättebra värmeskyddande spray som jag använder innan jag fönar & plattar håret, & den luktar sååå gott!
 Foundation & mascara, absolut viktigaste sminket!
 Concealer från Yves Rocher, fungerar rätt bra.
 Transparent löst puder från Artistry.
 Några av alla ögonskuggar jag har. :)
 Ögonbrynspenna /H&M, Kajal /Yves Rocher..
 Deo, älskar doften! Och make up remover..

och jag måste tillägga att jag faktiskt målar i ögonbrynen,, jag fick en kommentar för några veckor sen att jag borde fylla i ögonbrynen,,
mina bryn är så ljusa så dom syns inte, så jag har en brun penna,, jag vägrar ha mörkare, det fulaste som finns är när tjejer har alldeles för mörka ögonbryn till sin annars ljusa look..

        
   
                           Dålig kvalité på bilderna, jag vet!

Kolla örhängerna jag fick av Anki igår! Hon är nog den mest givmilda person jag har träffat, man får jämt presenter av henne, det behövs verkligen inte!! Och det har jag sagt till henne tusen ggr. :P 
Men hon envisas ändå ;P 
Men snart ska hon få lite presenter av mig!! :)
 Fick även ett armband, så fint!


Det vart ett långt inlägg, men shit the same ;)

 

Kommentarer
Postat av: Frida

va heter den där sprayen till håret innan man plattar? å vart kan man köpa den. måste också ha, mitt hår blir så slitet då jag plattar nu när jag färgat håret :/

2008-09-12 @ 13:58:50
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: marlene

fin du e gumman=) vad fina smyckena var=) puss

2008-09-12 @ 16:23:02
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-12 @ 19:42:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback