Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zzzZzzz

Lär snart gå och lägga mig,, är inge trött,, men jag ska orka upp i tid imorgon. :P
Emma T är i Mora och vi ska träffas imorgon kl 10. Ska bli roligt!!

Marlene sa att dom redan flyttar ut ur lägenheten där borta, hon bor ju alldeles bredvid. :P
Ååh tänk om vi hade fått flytta in snart?! Jag blir så ivrig, jag vill flytta NU! :)

Jag älskar att flytta, packa & packa upp allt och fixa :)
Jobbigt med städning, men jag ska försöka flörta med lite folk som kanske har lust att hjälpa till, så då går de fort.
Mamma ska opereras den 10 oktober så hon kommer inte kunna hjälpa till så mycket..
Och jag vill inte städa lägenheten ensam..
Så är det nån vänlig själ som läser detta, vill du hjälpa mig? *flört flört* haha.

Näe,, god natt. Puss puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback