Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä.

Idag mår jag inge bra, ont i huvudet och är jättehängig, mina ögon känns hemska..
Så idag ska jag bara slöa.
Jag måste ta det lite lugnt, jag måste lära mig att inte stressa så mycket.


Har försökt ringa tanten på noretgården också, men det är ju fan lönlöst!
Jag har ringt massor av gånger varje dag sen förra torsdagen,
ja inte på röda dagarna då eftersom hon va på semester..
Och det är alltid "anknytning .... är på tjänsteärende och återkommer kl ..."
idag var det upptaget först så jag tänkte att jag äntligen skulle komma fram,
men sen sa den där fula rösten " anknytning.. är på tjänsteärende och återkommer kl 12",,
sen när jag ringer klockan 12 kommer dom ändra till 13, sen 14,  15 ...
så har det varit varje dag nu :P

Så jag vet inte hur jag ska göra,, praktiken ska ju börja på måndag men som det verkar nu
så är ju allt knäppt. Dom vet säkert inte ens att dom ska ha praktikanter där,
så har det tydligen varit för dom andra i klassen, endel ställen vet inte ens om att
det ska dit praktikanter :P

Annars går jag dit och försöker prata med nån :P


Imorgon ska iaf Hugo va ledig från dagis, jag har inget att plugga så då behöver han ju inte va där..
Och enligt dom där så får man ju inte göra nåt annat när ens barn är på dagis,
så om jag inte har nåt att plugga så då får han va hemma så jag kan göra saker. :P

Nej nu orkar jag inte skriva nåt mer..
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback