Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Pratade med Sandra idag, hon & pojkarna kommer hit på tisdag :)
Hoppas Hugo mår någorlunda bra iaf så han orkar leka lite med dom :)
Det är väl 2 års skillnad men de gör inge hehe.

Blir nog inget dagis förräns KANSKE onsdag,,
Ronny jobbar då 7-16 den här veckan,,
föresten, Hugo tappade en grej på min fot igår, och jag tror nånting blev fel i foten :P
En grej med en liten spets landade på foten, och den var tuung.
Jag kan knappt böja tårna, är väl nåt mysko med lederna eller nåt.
Svullen är jag också,
men åh jag hatar att åka till sjukhuset,,
hoppas det går över av sig självt :)

Är lite nervös för att jag ska ringa vårdcentralen imorgon också,
vi var ju dit med Hugo för en månad sen när han inte ville äta nåt nästan på 2 veckor,,
dom ser ju på datorn när man varit dit, och är man dit för ofta tror dom ju fan inte på en.
Orkar inte me massa sånt, så jag hoppas dom fattar läget nu :P
Vissa har liksom svårt att inse att endel människor blir sjuka ofta.
Speciellt barn.


Nu ska jag snart sova,, har massa funderingar om bråket med pappa idag,,
det är jobbigt alltså,, jag vill ju också ha en pappa att ha kontakt och ha som ens fadersfigur..
Tänker inte gå in på det mer här på bloggen då det är en massa jävla nyfikna fjantar som läser.
Utan ni mina nära vänner vet lite vad jag menar..

Jaja, god natt. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: marlene

jag e typ stammis i deras datasystem tror jag:P iallafall nu efter att han vart sjuk hela tiden:P han har fått feber inatt igen trots att han äter pencillin, men han är pigg så det e troligtvis bara en biverkning av pencillinet.... så det vart inge dagis åt lilleman heller, å jag som måste plugga:P får göra det ikväll när han sover:D love u puss

2009-04-06 @ 07:35:48
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback