Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hipp Hipp Hurra..

.. för det är Kerstins födelsedag idag! :)   (Andreas Kerstin)
Vi ska dit på kalas kl 14, sen efter de ska vi kolla på kattungarna :)
Vi hann ju aldrig det igår, Hugo var så jäkla trött..

Så fint väder idag igen! Lovely.
Imorgon skulle det bli snö/regn såg jag på vädret igår kväll,
sen skulle det bli fint på tisdag igen.

Förra året snöade det massor i maj,, men i år hoppas jag att det inte blir så!!

Ska lägga ut lite bilder sen,,
men nu först ska jag sminka mig och äta lite frukost..
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra





Tack tack :D

2009-04-12 @ 14:10:38
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback