Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaha.

Ja då vet jag vilka som kommenterat det elaka förut,,


Men bara så ni vet så syftade jag inte på er för hur ska jag kunna veta vad ni gör i erat liv?!
Vi har ju inte ens nån kontakt med varandra, och det vet ni väl själva också .

Men då vet jag vad ni tycker om mig, tack för det. : /



Men skit samma, man blir bara så ledsen, folk som man inte ens har kontakt med kan tydligen ha väldigt starka åsikter om en, fast dom inte vet ett skit om nånting,,

som jag har skrivit förut, jag skriver långt ifrån allt som händer i mitt liv på bloggen,
så ingen kan känna mig bara genom att ha läst den.
Och då kan ingen tycka nånting om mig heller, för man kan ju inte döma nån när man inte känner dom.
Eller hur?.





Kommentarer
Postat av: Maria

Men va, vad har hänt? =( Vad är det för puckon..?

2009-04-03 @ 19:12:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahaha, skit i de dära omogna jävla töntarna!

Hörde det du skrev om :p skit i dem! Märks om några år vem som gjort rätt! HAha, det är så skrattretande att jag fick lov att kommentera! Dem är sååååååååååååååå omognaaaaaaaaaaaaaaaa! Man kan tro att dem är ungefär 15? :) hahah!

2009-04-03 @ 23:17:37
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men du vet att du kan blokera de med hjälp av ip-nummer? De kan fortfarande läsa din blogg men inte kommentera, det har jag använt mig av (: Funkar bra (: <3

2009-04-05 @ 13:18:57
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback