Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Långfredag!

God morgon!
Jag har haft en lugn och skön morgon.
Vaknade 9.30, tog en dusch, åt frukost i lugn och ro,
har gått här och fixat lite.
Men nu börjar jag sakna det vanliga igen :P
Hugo kommer väl hem snart tror jag , då är det full fart igen.
Men det är så vi är vana vid, så nu när jag har laddat lite energi så längtar jag efter "det vanliga" igen. :)


Som vanligt när jag ska sova på kvällarna så låg jag och tänkte på allt möjligt..
En sak som jag tänkte på är att NI/DU skrev att "ronny inte ens ville ha barn" , och att "du skaffade barn för att du var ensam" .. Det tyder ju på att ni inte känner oss för 5 öre, eftersom ni tror så.
Och att ni skrev sånt om er egna familjemedlem, det är faktiskt väldigt taskigt.
Jag tror Ronny blev lite ledsen faktiskt, fast han visar ju inte det såklart, som vanligt.

Med tanke på att vi aldrig har gjort nåt elakt mot er så behöver ju inte ni skriva nåt sånt om oss.
För det jag skrev förut handlade inte om er, det har jag tjatat om många gånger nu, men
att ni tog åt er är ju erat problem,

jag skrev bara vad jag tyckte i allmänhet, mina åsikter,
och jag känner jättemånga som får barn och har fått de senaste åren,
så ni kan ju inte bara anta att jag skrev om er.
Och som jag har sagt förut så skriver jag aldrig om en viss person,
jag skriver vad jag tycker i allmänhet och tycker ni annorlunda så struntar väl jag i det,
men ni har inte rätt att slänga skit på oss för det.

Det är väl ett ganska omoget beteende för några som borde ha vuxit upp vid det här laget, eller?..

Jaja, jag orkar inte dalta det längre, nu har jag lättat mitt hjärta iaf..

Ronny är föresten ute och fiskar idag, fick nyss ett gulligt sms :)
Du är så söt ibland Ronny, när du väl anstränger dig ;)

Nej nu ska jag byta plåster på mina tår haha, har världens skavsår!
Måste köpa ett par ut-och-gå-skor. Det funkar inte så bra att ut och gå långt i högklackat
när man är van vid stora breda vinterskor..

Puss på er, älskar mina vänner så innerligt mycket! ;)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Skit i det som folk säger och skriver Nina, du är en underbar tjej och en såå gosig son och mysiga missemjaus. :) Vi MÅSTE ses någon dag. Vet inte hur jag ska kunna uppmuntra dig mer. :O Men jag hopaas iallafall på att du får en riktigt glad påsk. :)



Dina vänner älskar dig med gumman. <3

2009-04-10 @ 14:23:37
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Helen

va faan snackar folk för skit asså?? ja blir bara såå förbannad när ja hör sånt!!! grrrr jävla människor!! älskar deeej

2009-04-11 @ 10:59:16
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback