Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lera & en skitig Hugo

Gud va trött jag är.
Vi åkte upp till stugan,, fan va lerigt de va där :P
Och där har dom massor av snö kvar, skog ni vet ;)
Men det va väldigt geggigt där det inte var snö,, och Hugo tyckte det var jätteroligt att gå där och skvätta :P
Sen ramlade han några gånger och det tyckte han inte om, han är jättetöntig när han får smuts på kläderna och på händerna haha :P
Förutom mat då, det kladdar han gääärna med :P

Vi åt mat, drack kaffe,, och fick en rejäl dos med frisk luft.
Hugo vart jättetrött vid 17 redan, så vi åkte hem efter en stund,,
sen fick han bada av sig all lera :P
Och nu sover han :)

Jag skulle också kunna sova nu tror jag,
antingen är jag sjuk, eller så är det de jävla pollen & skit som jag känner av så mycket i år.
Ska nog till sjukhuset och kolla till veckan,, är det pollen så vill jag ha riktig medicin.
Är jättejobbigt att må såhär så länge.

Sen är jag allergisk mot gräs, hö, m.m.. så gräsklippningen får Ronny sköta.
Som tur är har vi inte så stor gräsplätt :P
Fast konstigt nog har jag alltid tyckt det varit skitkul att klippa gräs,
vet inte varför :P
Men det är väl att man ser resultat på en gång, sånt gillar jag!
Och så är det skönt att gå ute och sola samtidigt och att få ta i lite,
alltså när man har en gå gräsklippare.
Inte fjoll med åkgräsklippare inte :P

Jaja, skit samma :P

Det kommer bilder från dagen imorgon!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ammie

Tack detsamma gumman <3



Puss o Kram..

älskar dig

2009-04-11 @ 22:11:55
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback