Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

God morgon :)
Vaknade vid 8 och solen lyste så fint in i sovrummet,
man blir pigg på en gång :)
Nu vill jag att snön som är kvar på vår lilla "gård" ska försvinna så man kan sitta
ute och sola & bara mysa :)

Jag har massor att göra idag, måste plugga lite mer..
Men Ronny vill att vi ska gå till färnäs,,
visst vore det kul, men jag vet inte om jag har tid.
Den enda tiden jag har att plugga på är så kort, och den måste jag utnyttja,
jag kan liksom inte koncentrera mig om Hugo är hemma och busar :P

Men vi får väl se..

Älskar min familj & mina vänner!! ♥
Tur att man vet vart man har dom som sitter närmast hjärtat :)


Kommentarer
Postat av: Rosie

I'm here. ^^

2009-04-04 @ 10:59:58
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: marlene

vi har vart ute i solen idag å fixat lite på framsidan:D underbart väder=)

love u gumman. puss

2009-04-04 @ 15:28:47
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback