Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skärtorsdag.

Helluu.
Nyss kommit hem från skolan..
Hugo är inte på dagis idag heller, men hans farmor ville ha han inatt,
så då kunde hon hämta han redan imorse.
Han vart så glad när han träffade henne :D
Så jag kunde åka till skolan och Ronny jobbar.
Nästa vecka är vi lediga så nu har jag påsklov, fan va skönt!
Men fy va tomt det är här hemma utan Hugo,
jag saknar han redan. :P
Mitt gooos <3

Men han har nog så skoj hos farmor så :)
Jag behöver va lite ensam, jag och Ronny behöver lite ensamtid också,,
ladda ny energi,, det tar ju på ens krafter när man ska ta hand om en sjuk liten son hela dagarna.
Ikväll ska vi äta tacos och bara ha de bra :)
Se på film kanske?

Nu när jag kommer kunna slappna av så skulle det inte förvåna mig om jag blir sjuk haha,
brukar bli så,, då passar sjukdomarna på att bryta ut när man väl tar det lugnt.
Annars är jag så stressad ..

Men det märks.
Nu ska jag skriva en inköpslista, sen handla med mamma,,
jävla regn ute, vill ha sool!

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Annika

Öhhhhh är vi lediga??? Vi ska väl gå både onsdag o torsdag som jag fattar......vet inte om du har data men isåfall är ju den på onsdag. Men Etiken har vi på torsdag inlämningsuppgiften skulle ju vara klar till dess......GLAD PÅSK!

2009-04-09 @ 17:18:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback