Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Surpuppa

Hugo har varit en suris hela dagen.. jag tror det är nån biverkning han känner av ,,
jag vet inte hur jag ska göra imorgon, det är ju inte schysst att lämna han på dagis om han inte mår bra.
Men jag har prov och borde till skolan,, det känns som att det kvittar faktiskt, jag har tappat orken helt för skolan,,
jävla skit. :(
Jag VILL klara det, jag VILL ha en utbildning.
Men mitt psyke säger annorlunda just nu.
Men jag ska försöka stå ut, om ca ett år är ju utbildningen klar.

Men imorgon får vi helt enkelt se hur min son mår, han prioriteras först och mår han inte bra så skiter jag i hur det går för mig.
Jag kan inte rå för att han inte mår bra.

Mamma var iaf hit med massa ljus idag, köpte ju massa ljuspaket sist hon hade ljusparty, mmums va gott de luktar!

Och vet ni, Hugo fick bada ikväll,, jag passade på att gå och kissa innan han skulle i vattnet,,
då var Hugo en buse och slängde i sin älskade kudde i vattnet. :P
Så den vart alldeles blöt på ena sidan,, han älskar ju sin kudde, den är som hans snuttefilt.
Så han fick ha den i sängen ändå, annars sover han inte..
Jag torkade av den så gott jag kunde hehe,,
Men jag älskar dig såå min son! Du är allt!!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback