Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

TV :D

Det är massa bra på tv ikväll,
Nu Ugly Betty,,
sen dubbelavsnitt av Desperate Housewives :)
Absolut värt att sitta uppe för!

Sorry, har inte hunnit lägga ut nå bilder än heller,
har haft full upp..

Fick nå ryck idag när jag dammsög,
jag vart så jävla arg så jag åkte å köpe en ny dammsugare haha.
Det värsta som finns är dammsugare som inte suger ordentligt,
jag vet inte varför men jag blir så jäkla arg :P
Och det var ett bra köp måste jag säga, fan va kul de va att dammsuga med en
bra dammsugare sen :)
Intressant att veta va? ;P


Nej men jag känner inte för att skriva om så mycket här längre,
har inte tid eller ork att va inne på internet nånting alls nästan,
inte msn heller :P
Så vill ni nåt, hör av er till mobilen.

Men det kommer säkert ändras inom en snar framtid,
är ju vanligt att man får såna här perioder ibland :P

Puss på er iaf

Kommentarer
Postat av: Rosie

NINA! Du får INTE sluta blogga!!! :O Det kommer bli så tomt. :(

2009-04-15 @ 00:08:07
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback