Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Underbart!

Ute! Vi har fixat ordning här ute, skottade bort den sista snön som låg bakom buskarna och inte smälte bort så fort som jag ville att det skulle smälta :P
Så har vi satt fram lite grejer.. bord, stolar,, får duga, sen ska vi köpa nytt bord + stolar..
jag längtar tills man kan börja sätta ut massa blommor å sånt :)
Är lite tidigt än tror jag..
Så vi stängde in katterna i sovrummet, Hugo kunde gå hur han vela, vi har haft öppet i alla dörrar
och verkligen vädrat igenom lägenheten :)
Hugo har åkt bobbycar & gungat & haft jättekul ute :)
Vi fick besök också, av en annan katt :P
Den va lite större än min neger, men annars va dom så lika, sötnosar :)

Vi måste verkligen fixa släp & bil å slänga massa skit som är i förrådet,,
det tar sån plats.

Just nu sover Hugo,
jag ska hänga tvätt,, sen gå ut igen..
vid 14 ska vi till skogen till mamma i stugan (myckelberg)

Puss

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

har du fortfarande snöö :O

2009-04-11 @ 14:26:28
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Jaa :) tack så mkt. glad påsk på er med :)

2009-04-11 @ 15:46:37
URL: http://angelicaasp.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback