Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vilken dag =)

Dagen har börjat bra iallafall.
Vaknade upp och var pigg, solen lyste in i sovrummet :)
Jag ringde vårdcentralen 7.55 som man ska, men fan va upptaget de var, jag kom inte fram förrän typ 8.20 :P
Många som är sjuka nu antar jag.
Så dom ska ringa upp 10.30, så hoppas jag att det finns en tid idag..
annars får jag ringa imorrn igen.
Har då pratat med dagis och Hugo ska inte dit idag eller imorgon, vi får se hur det blir på onsdag.
Han var sämre igår kväll iaf, det låter typ som det är nåt med luftrören,,
jag känner igen dom där ljuden han gör..
Men vi får se.

Idag ska jag iallafall ha en mysdag med den jag älskar med på denna planet :D
Sen kommer älskling nr 2 hem, Ronny alltså :P
Tänk, i Juli har vi varit tillsammans i 4 år.
Tiden går så fort!
Vi har gått igenom en hel del,, väldigt jobbiga saker måste jag säga,,
fängelse (värsta tiden i mitt liv att sitta här ute och vänta) , misshandel hit å dit,, tjafs med massa idioter.. m.m.

Men det bästa är såklart att vi fick Hugo!!
En perfekt matchning av mig och Ronny hehe :)

Visst har det väl varit lite sisådär ibland i vårt förhållande,
men inget förhållande är ju perfekt.
Men vi är då bästa vänner och kan prata om ALLT.
Och allt vi har gått igenom har ju gjort så att vi kommit varandra närmre och mognat tillsammans,
vi är starka som fan tillsammans ;)
Jag älskar dig Ronny!

Nu ska jag byta bajsblöja på Hugo.

Todiloo på er.

Kommentarer
Postat av: Rosie

Både du och Ronny är starka Nina. Ni har gått igenom en HEL del tillsammans. Du berättade lite för mig en gång, vet inte om du kommer ihåg det. Men jag kände mig hedrad för att du ville berätta det för mig. Vi får lov att umgås mera så vi inte tappar kontakten som jag har gjort med resten av min vänkrets. :/



Saknar dig. <3

2009-04-07 @ 14:45:18
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback