Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

24/12-09

God jul allihopa!
Hoppas ni får en mysig dag med fint sällskap :)
Jag personligen tycker att sällskapet är mycket viktigare än julklappar! :)

Jag har faktiskt lite julkänslor idag, det trodde jag inte att jag skulle få.
Hugo har fått sina julklappar av oss här hemma, han var så glad :) Fast han har redan lärt sig att det inte är nå roligt med mjuka paket hehe..
Han fick ett supersött barbapapa badlakan, tillbehör till tågrälsen (han älskar sina tåg), bilar, en cool cars matta osv :)
Vi orkar inte dra med allt till Adde för att sedan dra hem allt igen..

Snart kommer min far hit och lämnar lite julklappar, sen ska jag & Adde åka och tända ljus på vår kära farfars grav. Sen ska vi till familjen och titta på Kalle Anka & äta & ha det gott :)





En väldigt gammal bild på oss..

Kram på er och god jul igen!


Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

Åh vilket fint kort på Hugo! Han är ju så söt!! :)

Hoppas ni får en kanonbra jul! :) Kram!

2009-12-24 @ 14:09:12
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback