Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

25 dec.

God dag.. :)

Har haft en riktig slö morgon. Ronny gick upp med Hugo, jag halvsov en stund till sen kollade jag på filmen Nanny McPhee som gick på tv3..
skönt att inte stressa upp som alla andra morgnar, men när man slöar såhär så blir man så seg..
Det finns liksom inget mellanval, antingen så går jag upp på en gång och startar dagen, eller så slöar jag och R tar hand om Hugo.. båda alternativen gör så att jag blir trött, seg & irriterad..

Dem har iaf gått till Färnäs.. jag ska plugga..
sen ska jag nog ut och gå lite så jag får lite frisk luft.. det bästa mot denna trötthet och illamåendet som jag har är friskt luft, det gör så att det känns bättre för en stund :)

Gud va hemskt det var att åka buss ner på stan i onsdags, jag var livrädd att nån skulle gå förbi oss och lukta illa, eller harkla sig,(snor & slem är bara föööör äckligt just nu) jag spyr ju så fort jag ser nåt som ser äckligt ut, eller om det är nåt som luktar. Vad som helst, all lukt åker ner i halsen och startar kväljningarna.
Om R röker ute och kommer in så spyr jag av stanken av rök, om det står gårdagens middag kvar på spisen så spyr jag av att se det och av lukten,
äcklig andedräkt på folk som man pratar med, allt som jag ser känner jag lukten av och det tål jag inte. Det är väl därför allt har varit så jobbigt dessa veckor.. helt stört, men jag får kväljningar av ALLT.


Så friskt luft är skönt att andas in, varje morgon, fast det är -25 ute, så måste jag öppna toafönstret för jag tål inte lukten där inne, fast allt är fräscht & rengjort & inge kiss eller skit i kattlådan.
Spyr jag en gång så spyr jag tio ggr efter igen,, så jag måste försöka att inte få kväljningar..
Efter 3 månader så är man ganska less på att ha det såhär,, hoppas det går över snart!!!!!


Tänk vad vi kvinnor får stå ut med..


Nej nu ska jag tvätta ansiktet så jag piggnar till lite.
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Men jisses vad jobbigt du har det! Jag förstår verkligen att du kan vara lite nere ibland! Men som jag sagt tidigare, så gör du ju ett superduper jobb, TROTS att du mår som du gör!! Tveksam till om jag orkat!!

Kram till dig!

2009-12-25 @ 16:50:51

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback