Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Sitter och pratar med Anki på msn.
Vi prata lite om att folk växer upp, och att jag fyller 24 i mars,, usch va gammal jag kände mig när hon skrev så :P
Skönt att jag iallafall har hunnit skaffa barn :)
Jag vill som sagt ha mina barn klara när jag är 30 :)

Men åh vad jag saknar dig vännen!!
Det finns inget som slår våran vänskap, alla roliga underbara minnen vi har!
Jag är glad att din mamma och pappa gjorde slut så min mamma och din pappa träffades, så du och jag blev som systrar :)


Nyår 08-09 i Askersund hos Anki :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med polarn! =) Ja, vi har allt bra roliga minnen tillsammans=) hihi... Kram Anki

2009-12-03 @ 00:53:40

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback