Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

30/12-09

Detta året börjar ta slut.. idag är det 30e,, Hugo blir 2 år och 2 månader :P
År 2010 kommer bli bra, det tror jag verkligen.
Jag hoppas iallafall!
2009 har mest varit åt helvete, det mesta har gått fel & allt har varit hjärtskärande.

När jag fick + på graviditetstestet så kände jag att det vände.
Jag har mått så otroligt dåligt under dessa veckor, och det är helt annorlunda mot förra graviditeten, så man blir ju lite orolig att nåt är fel..
men alla graviditeter är olika så man ska väl inte nojja upp sig över det ändå.

Men att veta vad som kommer hända, vad vi kommer få, gör att livet känns jättebra! :)
Jag längtar verkligen!
På måndag går jag in i v.12, då är missfallsrisken mycket mindre,,
så jag hoppas och håller tummarna att allt går bra!

Hihi :)

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra,,
inget planerat.. jo vi ska gå och köpa tidningen för mammsen är med där i :)
Men annars vet jag inte.

Vad ska ni göra ?

Kommentarer
Postat av: Kim

plugga plugga plugga. Alltid lika kul.

2009-12-30 @ 11:17:39
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback