Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh fy.

När jag satte igång tvn så var det Våra bästa år..
jag har inte sett det på jättelänge.
Och såklart ska man slå på precis när dom tar farväl av sin hjärndöda son som ska donera sin lever till lilla Claire.
Kul. not.
Sånt kan man bara inte se när man själv har barn, inte jag iaf.
Det är alldeles för känsligt.
Fy fan.

Så jag bytte kanal fort. :P

Har pratat med min käre mor, hon kommer och hälsar på efter jobbet idag.
Då blir Hugo glad :D
Så skönt när folk vill komma hit, jag kan inte ta mig nånstans typ, åker jag bil eller buss så blir jag spyfärdig. Så jag hoppas illamåendet försvinner tidigt så jag kan bli social igen!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback