Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

åh.

ja jag vet inte vad jag ska skriva..

blir bara så less..

nu är allt helt vridet och ännu mer förstorat..

jag ska nog aldrig omge mig av fler än 1 tjejkompis samtidigt igen.

det går inte.

därför jag alltid har haft mest killkompisar och trivs med det!


För tjejer går inte ihop , alla bara ljuger och gör allt för att slippa inse sina brister.
Och sånt orkar jag inte med!


Det finns vissa tjejer som jag går bra ihop med, dom är lika som mig,, lika "manliga" haha,
men jag är ingen sån där prinsess-tjej, jag har vuxit upp med nästan bara killar och killiga saker :P
Bilar, skrot, hugga ved i skogen, allt sånt..

Och jag är glad att jag inte är nån sån där jobbig tjej-typ.





Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Haha, jag har alltid undrat varför det är så bland tjejer? :S Konstigt egentligen...



Hoppas allt löser sig. Kram

2009-12-07 @ 13:46:30
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jag är likadan, jag går bäst ihop med killar. Men vissa tjejkompisar funkar jag riktigt bra ihop med. :) Måste ses snart. ( jag vet att vi skriver det jämt och aldrig ses, men nu får vi tamigfan ta och göra det snart! :O )

Puss

2009-12-07 @ 14:01:18
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Haha, ja det blir ju så. Beroende på vem det är iof. Jag brukar inte ha problem med sånt. Jag är väl ett undantag kanske :P Haha!



Okej, ja jag hade väl hoppats på det men som jag känner nu så blir det inte så. Känns som allt blev så stort och konstigt. Det handlar ju trots allt ändå bara om träning och det kan jag göra själv :)



Kram

2009-12-07 @ 14:19:21
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: E ☆ Aspelin

Jag har också mer killkompisar än tjejkompisar & det finns ju anledningar till det. Men tjejer är tjejer, så är det bara & det kommer vi aldrig ifrån. Jag brukar inte hålla på & vara osams med tjejer bara för att vi är fler än 2, så om du syftar på mig i det här inlägget så tycker jag du tänker fel. Alla kan göra fel, jag är inte mer än människa. Och jag har bett om ursäkt, men det känns ändå inte som om du vill förlåta även om du skrev det. Jag gillar dig Nina, du är en toppentjej & vän, och inte trodde jag att det skulle bli så här sulligt. Jag förstår att du är besviken, men det hade väl varit värre om jag/vi redan bestämt mig för att sluta.. Det här känns inge bra faktiskt :(

2009-12-07 @ 19:34:11
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback