Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

??

Jag ska köpa vitaminer.

Och se om det funkar. Nu orkar jag inte va såhär konstigt trött längre, och har ont i huvudet.

Det kan ju bero på graviditeten, men kanske inte..

så det skadar ju ändå inte att testa med lite extra vitaminer :)

Jag är så glad just nu, efter vi åt middag idag har jag inte mått illa!
Jag har mått illa och varit spyfärdig hela dagarna varje dag i 5 veckor nu, så att inte må illa en stund känns skönt.

Jag har knappt kunnat äta pga illamåendet, och när jag väl har fått i mig nåt så mår jag ännu mer illa. Det är annorlunda mot när jag gick med Hugo, då mådde jag inte lika illa på eftermiddagen som jag gör nu.

Men som jag har skrivit förut, det sägs att fostret mår bra om man mår illa så jag ska väl inte klaga ;P

Ikväll när Hugo har somnat ska jag se på The proposal, har inte kollat på film på länge känns det som, ska bli skönt att bara sitta och drömma sig in i filmens värld :)


Det har snöat ute nu på eftermiddagen också! :D

Hoppas det blir mer så Hugo kan få åka lite pulka & bob :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jaha vad spännande..

då får vi hålla tummarna att det är en liten tjej som ligger där inne då :)

är ju alltid skoj med en av varje med..

hoppas att vitamintabletterna funkar, men ja, man är ju vääääldigt trött i början annars :(

kram!!

2009-12-04 @ 09:21:47
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback