Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Nu känns det bättre..

har sovit en stund. Idag har jag sovit 2 gånger mitt på dagen,,

jag brukar aldrig göra det annars..

 är nog bara väldigt trött i både kropp och psyke så det var nog därför jag kände att allt var skit..

nog för att mycket är skit men bara man får vila lite och se saken på annat håll så ändras tankebanorna.

Jag har faktiskt massor att vara glad över, en stor familj med många syskon, Ronny, Hugo, mina söta missar, och alla mina underbara vänner.

Med stöd från dom så ska jag väl klara av allt ett tag till :)
Vill umgås med nån bara, håller på å dör av tristess ibland,, har inte orkat umgås på veckor nu, men nu är jag less på det.. jag har såna perioder ibland, men denna gång var det inte så konstigt om jag var trött och inte orkade göra nåt typ..


Nu ska jag nog se på film tror jag.
Vad gör ni ikväll då, nåt roligt?
Puss


Kommentarer
Postat av: Nanne

Så gör hon nog då jag är på jobbet på förmiddagen? Hon brukar morra lite då hon hör ljud ute. Hon tror nog att hon är en stor vakthund.Jag tror inte att hon skäller då jag är borta? Då jag kommer hem brukar hon sitta på köksbordet och titta ut, och blir jätte glad då hon ser mig utanför fönstret.

Maija är en jätte go och snäll hund.

Kram

2009-12-12 @ 20:45:03
URL: http://anelou.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback