Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Funny day!

Vilken dag. :)
Först imorse försov vi oss så det blev massa stress,, vi var till bvc kl 9.30 och Hugo fick andra vaccindosen, han sa inte ett ljud, duktig pojke :)
Dom sa att andra dosen kunde göra mer biverkningar, men Hugo har inte fått biverkningar alls av något vaccin han har fått i sitt liv och han känner inte av något nu så vi får se , hoppas han inte känner av nåt :)


Vi passade på att prata med Kerstin(min barnmorska) när vi ändå var där, hon är så bra, hon hade jag när jag var gravid med Hugo också, och min mamma har haft henne när vi syskon var i mammas mage, och Ronnys mamma hade också henne :P

Hon tog blodtryck, kollade urin osv på mig.
Det var inget fel alls, allt var bra.

Hon trodde att jag får värsta blodtrycksfallen och det är då jag håller på att svimma.
Men jag har fått tid till henne strax efter nyår, tidigare än tänkt alltså, så vi får ha lite koll iaf.
Jag vägde mig också, jag har gått ner 3 kg sen inskrivningen, för två veckor sedan.
Så sammanlagt under denna graviditet har jag gått ner typ 5 kg.
Inte så konstigt att kroppen reagerar negativt när man mått såhär så länge.
Men så länge fostret har det bra så ska jag väl va nöjd, även om det är på bristningsgränsen för hur mycket jag orkar med ibland.
Tur att jag har lite lager på kroppen som bebisen kan ta energi ifrån haha ;)


Sen blev det nästan en springtur hem, för där väntade mamma & syrran och vi åkte till Falun..
har handlat julklappar & lite bra att ha saker, och hälsat på mormor & morfar.
Sen har vi varit där hela dagen, kom hem ca 18.30.

Nu ska vi kika på alla inköp :)
Hej .

Kommentarer
Postat av: Dessa

Du är utmanad :D Kram

2009-12-22 @ 23:44:12
URL: http://dessssssa.blogspot.com/
Postat av: Elin

Hej! Ja, det va längesen. bara bra med mig oss :)

hur är det själv då? såg att du ska ha en till också, grattis :)

2009-12-23 @ 11:36:20
URL: http://elinhell.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback