Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God dag!

Idag har jag och Hugo varit ute i snön, snön bara vräkte ner ett tag :)
I expressen stod det att det ska vara minusgrader i två veckor framöver,
till och med -22 några dagar. usch :P Men man får stå ut, har haft en helt okej vinter utan så mycket iskyla ;)


Fick samtal av min söta mormor idag :)
Mamma fyller ju 50 på söndag, så det är lite hemligheter på gång.
På Lördag är det middag i Selja, med oss familjen, mormor, morfar, min moster Inger & hennes sambo kommer hit från Rimbo, lite vänner osv.
Ska bli jätteroligt!
Fast jag ska ju såklart inte festa, jag tycker det ska bli kul att träffa alla bara och äta lite god middag tillsammans.
Min kära mamma har inte haft det lätt, och jag tror (och hoppas) att allt kommer bli väldigt uppskattat :)

Just nu är halva min familj i Tyskland på julmarknad..
jag & Adde är hemma..
Nästa år ska nog vi följa,, var några år sedan jag var dit nu.



Nej nu ska jag fixa vår masakrerade julgran,
en Hugo tycker att pyntet är roligt, och med tre busiga katter, varav en fortfarande är kattunge, så kan jag lova att den inte är så fin haha.

tjiingeling.

Kommentarer
Postat av: Ammie

ja de va kul att träffa annat folk, trevligt folk :)

hehe vad bra att du tycker det, fick bara lov att skriva av mig, va så ivrig eller nått :D



Puss vännen min!

va kul att se dig idag .

saknar dig

2009-12-14 @ 18:45:59
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: LinnéaK

Hallå! Tänkte bara säga att jag lagt upp ett nytt smakprov på låt på min blogg när jag sjunger, kika gärna om du vill :)



http://liinneak.blogg.se/category/jag-och-min-musik.html

2009-12-15 @ 12:02:49
URL: http://liinneak.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback