Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grubbel.

Innan vi åkte och handlade så läste jag lite bloggar,, gud vad jag känner mig värdelös.
Vissa i min ålder har kommit så långt i livet, jag har ju ingenting.
Jo jag har Hugo, och han är mitt allt!
Men jag har inget körkort, jag har aldrig haft något riktigt jobb, jag känner mig inte så självständig som andra verkar vara.
Jag har haft så dåliga förutsättningar för att lyckas med något i mitt liv.
Hade jag haft en annorlunda uppväxt hade allt säkert varit annorlunda, andra möjligheter.
Om vi hade bott på ett annat ställe, haft mer pengar, kunnat göra saker..

Av oss syskon på mammas sida är det jag som behöver ett körkort mest, men jag kommer nog aldrig få nåt. Snart har alla det utom jag..
Hur ska jag klara av det?.. jag kan ju knappt gå och handla själv, hur ska jag kunna köra bil och ha ansvar för så många människor runt omkring mig?

Hur ska jag kunna jobba? Mitt psyke är alldeles för ostabilt för att kunna göra sånt..
när ska jag bli stark?
Usch vad jag hatar när jag kommer in i såna här tankebanor,,
sen är det så mycket mer som jag inte vill skriva här..
jag känner mig som en myra som blir överkörd av en lastbil.
Haha.


Jaja,, ska snart äta lite mat..
är kanske denna graviditet som gör så att jag mår som jag gör..
hormonerna, näringsbristen,, illamåendet som bara blir värre,
jag är så trött, jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen om jag fick..

Tänk om man hade det så lyxigt så man hade kunnat åka utomlands, eller nånstans, och bara slappna av och försöka njuta av livet.
Men det kommer jag nog heller aldrig få uppleva.

skriver mer när jag är på bättre humör :P

hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pengar är inte allt, ett välmående är så mycket mer :) Körkort, jobb, och allt vad det innebär kommer att komma med tiden. Men satsa på dig själv, ditt eget välmående, då kan du också vara en gladare människa med människor omkring dig. Man kan klara mer än man tror och om det inte hjälper att tänka på dig själv, tänk på din son och ditt kommande barn, då kan man gå genom eld och klara allt :D

Ta hand om dig!

2009-12-12 @ 20:14:23

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback