Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idol-tjafs

Jag har faktiskt sett en del av Idol ikväll..
jag ogillar det programmet skarpt, det var också ett sånt där program som var bra typ första säsongen sen går det för långt och blir uttjatat.

Men det lilla jag hann se så var då Calle överlägsen,
fan Erik , lille pojken, låter precis lika som Darin och alla andra pojkar.
Ronny satt här och sa att "det syns ju på han, barnrumpa, det är bara fjortisar som ringer in som fan bara för att han ska vinna, för att dom blir kära i söta pojkar".
Och det stämmer,, visst, han sa inte det i precis dom där orden men jag minns inte riktigt dom rätta orden heller så ;P

Calle var bättre! ROCKIGARE och det är mycket bättre än pojkmusik :)
(sen var han söt också och det gör ju inget ;) )


Fast det är ju bara vad jag tycker,,


Nu ska jag snart sova..
har ont i huvudet och känner mig dö.

Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar;

Precis! Bra sagt!

Det är väldigt viktigt för det fysiska och psykiska också ^^

2009-12-12 @ 02:07:26
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Nanne

Håller med dig!

Jag kollar sällan på TV, så det råkade bara vara Idol just då jag slog på den.

Ha en fin dag!

Kram

2009-12-13 @ 10:14:21
URL: http://anelou.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback