Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jisses. Julkalender?

God morgon på er!
Hugo vaknade 7.30, han tycket nog det var konstigt när han kom upp till oss, eftersom vi flyttade sängen igår så det ser annorlunda ut :P
Så han ville inte sova nåt mer.
Men det gör inte mig nåt :)

Sitter just nu och tittar på julkalendern,, första avsnittet jag har sett i år.
Alltså, ska det där föreställa julkalendern? Vart har det mysiga, juliga som julkalendern brukar handla om?
Det är ju bara nå superhjältar som springer omkring, men det är knappast nåt juligt, inte ens snö.

Dom som gjorde julkalendern förr borde anlitas igen!

Jag minns Pelle Svanslös, det var så mysigt och juligt och fint, man längtade till julen när man tittade på det. Det var många bra då, kan kanske bero på att man själv var yngre,
men ändå,
ni som har sett årets julkalender, vad tycker ni?


Nu ska jag ge min kära son lite frulle, sen kommer partylite tanten med ljusen, dom hade kommit hem till henne av nån konstig anledning.

Hej.

Kommentarer
Postat av: maria larsson

Årets julkalender är ju bara skit!Inte ens mina barn tittar på den! Eller så är det vi som börjar bli gamla! Haha!

2009-12-12 @ 10:35:43
Postat av: Nanne igen

Vad skumt det känns att skriva till dig, fast vi bor grannar, vägg i vägg! Vi går ju om varann jämt så vi ses nästan aldrig ute heller..hehe

Ha en trevlig kväll!

kram

2009-12-12 @ 16:12:03
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Nanne

Pappan är en Japanese Chin och mamman är en Cotton de tulear / Bolognese.

2009-12-12 @ 17:39:54

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback