Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Just ja..

.. det är nyårsafton snart.
Hade jag totalt glömt bort.

Nyår är så överskattat, det händer aldrig nåt kul och alla blir bara föör fulla och förstör.
Tur att jag har en liten familj att hålla mig till :)
Vi ska väl bara titta på film, OM Hugo går med på det så kanske vi ska gå ut vid tolvslaget och titta på fyrverkerierna..

Nåt jag stör mig på är dom som super som fan på julafton.
Dom som har barn alltså..
vad tänker dom med? Arslet?
Stackars barn som får sin magiska julestund förstörd av att föräldrarna inte kan hålla sig nyktra.
Nu menar jag inte all alkohol, lite kan man ju dricka, en nubbe hör ju till hos vissa..
men dom som super sig aspackade och har världens fest.

Vad jag kan minnas så har jag inte varit med om det i min uppväxt, inte såå mycket iaf..
men jag skulle aldrig göra så mot mina barn!
Tur att Ronny tycker likadant, han är jätte anti-alkohol nu för tiden,,
han har väl vuxit ifrån det där och mognat till antar jag ;)
Han är ju ändå 25 så nån gång borde man väl, även som kille, skärpa till sig och leva som en ansvarstagande vuxen.


Mina barn ska få de bästa jularna som vi kan ge dom,
man lever ju för sina barn, dom är ju värd det bästa! ♥


:)

Kommentarer
Postat av: Dessa

DU är utmanad ♥ =)

2009-12-29 @ 14:26:52
URL: http://dessssssa.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback